ATC: PARY - COUPLES

Bardzo się cieszę że mogę poprowadzić lutowe wyzwanie na ArtGrupie. Zapraszam was do wymianki, w której chodzi o pary. Nie tylko o te wymiankowe, ale także różne inne - historyczne, filmowe, mitologiczne, bajkowe, biblijne, itp...
Lutowym tematem są więc PARY (COUPLES).

Ja zainspirowałam się parami z filmu Duma i uprzedzenie (Pride and prejudice) na podstawie powieści Jane Austen, które są dosyć wyraziste.


Lydia Bennet & Mr. Wickham                                   Elizabeth Bennet & Mr. Darcy                                 Jane Bennet & Mr. Bingley

Mam nadziejęże będziecie się świetnie bawić podczas tworzenia ATCiakow. Nie mogę się doczekać waszych interpretacji. Pamiętajcie, nie muszą to być wyłącznie pary, które tworzą mężczyzna i kobieta - możecie np. zaszaleć z Lolkiem i Bolkiem. Można polecieć dużo dalej na skrzydłach wyobraźni.


Zaprosiłam do zabawy dwie świetne dziewczyny, które także zainspirują Was swoimi ATCiakami.

Pierwsza inspiracja Justynyduet z filmu "The crow" (Kruk) z Brandonem Lee w roli głównej.
"Rok po śmierci Eric Draven powraca jako anioł zemsty, by pomścić morderstwo swoje
 oraz ukochanej Shelly. 
W misji towarzyszy mu czarny kruk, który jest łącznikiem ze światem żywych."


Drugą inspiracja RomyAdam&Ewa spółka z o.o.




Swoje prace możecie prezentować dodając link do żaby, która jest otwarta do  7 marca  do 23:55.
Do wymiany zapisujcie się  w komentarzach do 17 lutego 2017. Następnego dnia ogłosimy pary wymiankowe. Do wymiany można zapisać się z maksymalnie dwoma osobami.
Prace wysyłamy do końca miesiąca, adresami wymieniamy się mailowo.
Proszę trzymać się zasad oraz poinformować swoją parę o dotarciu przesyłki lub wyjaśnić, gdy okaże się, że opóźnimy wymianę.


You can send your crafts by using InLinkz, which is open till 7th  March  till 11:55pm. You can sign to exchange up to two people in untill 17th February 2017 and we will announce pairs the next day. Please send your craft no latter then end of the month, please share your home address via email. Make sure you follow all rules and please let the other person know when you will post your package or if you expect some delays.



Pozdrawiam serdecznie.





35 komentarzy:

  1. krásna téma, zapisujem sa 2x <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością wymienię się moim ATCiakiem!

    OdpowiedzUsuń
  3. odjazdowe ATCiaki!!!! ja poproszę 2x:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Wyślij mi proszę swój adres na maila szalejacazpapierami@gmail.com :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Daga - zgodnie z zasadami do wymiany w każdym wyzwaniu można zapisać się dwa razy :)

      Usuń
  6. Też poproszę o zapisanie dwa razy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również się przyłączam :) dwa razy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem chętna na wymianę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ich möchte 2x tauschen bitte!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny temat, poproszę x2 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam się dwa razy, w tym roku postanowiłam, że nie opuszczę żadnej wymianki ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tez sie zapisuje 1x, choc pierwsze pary juz nie mam, postaram sie zrobic jakas niespodzianke mojej parze wymiankowej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też poproszę o zapisanie😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli nie jest za późno (wiem, dziś jest 18-sty), proszę i mnie dopisać do wymiany. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również i wiem, że spóźniona dopisuję się do wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj chyba podpadłam, bo nie ma mnie na liście wymiankowej :(

    OdpowiedzUsuń
  17. A można zgłosić się do samego wyzwania, nie zapisując się do wymiany? W regulaminie nic nie ma na ten temat (zakładam więc, że można :P), ale ponieważ jestem nowa w temacie, nie chcę popełnić jakiejś gafy. Z góry dziękuję za odpowiedź. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Piafko, oczywiście, że można. Mówi o tym poniższe zdanie z regulaminu :)

    "Można również tylko podlinkować swoją pracę w żabce, gdy nie uczestniczymy w wymiance (wymiana nie jest obowiązkowa.)"

    OdpowiedzUsuń
  19. z przyjemnością informuję, że pierwsza przesyłka już u mnie jest i cieszy moje oczy :) http://scrap-artki.blogspot.com/2017/03/atc-przesyki-paczki-i-paczuszki.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ArtGrupa ATC , Blogger