OKO

Witam w majowym wyzwaniu ATC.

Wiosna w pełni, wszystko wokół się zieleni, a mnie rozpiera energia. Otwieram szeroko OCZY i podziwiam świat. Dostrzegam piękno i szczęście każdego dnia. I jak się pewnie domyślacie, tematem majowych ATC będą OCZY.

Oprócz tego, że rozglądam się wokół, w mojej głowie brzmi Mickiewicz. A właściwie Szekspir, którego cytował Mickiewicz w "Romantyczności".

Methinks, I see... Where?
- In my mind's eyes.
Shakespeare
 
Zdaje mi się, że widzę... gdzie?
Przed oczyma duszy mojej.

Zapraszam Was do dowolnej interpretacji. Pokażcie, jak patrzycie na świat, co widzicie oczami duszy, albo też wasze oczy. 
Moje ATC:



A tak spojrzała na temat Janka:


Jeśli macie ochotę wymienić się swoim ATC z inną osobą, to  prosimy o zapisy w komentarzach do 17 maja, następnego dnia połączymy Was w pary.
Te z Was, które nie wymieniaj się, a zrobiły ATC żaba również zaprasza - termin otwarcia żaby jest podany w zasadach, a w menu bocznym odlicza zegar.
Prace wysyłamy do końca miesiąca, adresami wymieniamy się mailowo. 
Prosimy trzymać się zasad, należy poinformować swoją parę o dotarciu przesyłki lub wyjaśnić, gdy z jakiegokolwiek powodu będziemy mieli poślizg.
Jeśli już macie parę, a nie możecie wywiązać się z zobowiązania, to prosimy nas powiadomić - znajdziemy dla Was zastępstwo.
W sytuacji gdy, któraś z Was nie otrzymała pracy, to prosimy pisać na artgrupaatc@gmail.com lub zgłaszać na FB ArtGrupy.



23 komentarze:

  1. zapisujem sa 2x, ďakujem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się zapisuję, raz. :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja sa prihlasujem 2x ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krásné téma :-) Přihlašuji se 4x

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuje sie dodatkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super temacik; "oczy"- ależ możliwości ;))) wspaniałe ATeCiaki załogi ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też się zapisuję x1 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja na dodatkową listę zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piszę się dwa razy :) miło wrócić po przerwie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. proszę o dodatkowe zapisanie 1x

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej :) bardzo chciałabym się dołączyć do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Inspiracje, tak boskie, że aż oko bieleje! I ja się dopisuję na dodatkową wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę o dopisanie mnie do wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepraszam, w tym miesiącu nie dam rady się już wymienić dodatkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To może i ja spróbuję :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na żabkę sie nie wyrobiłam, ale jest też moje naoczne ATC, do obejrzenia tutaj: http://jolazola.blogspot.com/2016/08/574-mnostwo-mnostwo-atc.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam, jestem członkiem wielkich iluminatów, czy chcesz dołączyć do iluminatów, aby stać się bogatym i sławnym ponad twoje oczekiwania, czego chcesz na żywo? Czy jesteś bankierem, lekarzem, inżynierem, prawnikiem, politykiem, biznesem, mężczyzną lub kobietą, nauczycielem, piłkarzem, pastorem, muzykiem, nowym profesorem artystycznym / CZY szukasz bogactwa, sławy, władzy, wpływów. Co chcesz?. Dołącz do Illuminati i spełnij wszystkie swoje pragnienia i potrzeby. w razie zainteresowania wróć do mnie po informacje. Illuminati będą wspierać
    zarówno finansowo, jak i materialnie, aby zapewnić sobie wygodne życie. e-mail: johnrishgroup@gmail.com
    WhatsApp: +2347041743262
    Podążaj za światłem

    OdpowiedzUsuń
  19. WITAMY W ORGANIZACJI BRACTWA ILLUMINATI.

    Wierzę, że wszyscy mamy marzenie, marzenie, aby stać się kimś wielkim w życiu, tak wielu ludzi umiera dzisiaj, nie spełniając swoich marzeń. Niektórzy z nas są przeznaczeni, aby zostać prezydentami naszych różnych krajów lub zostać. jeden z najwybitniejszych na świecie muzyków, piłkarzy, polityków, biznesmenów, komików lub pomoc innym potrzebującym Uwaga; nowo zwerbowani członkowie mają prawo do wielkich korzyści i nagród, Nie ma ofiar z ludzi. Jeśli naprawdę jesteś zainteresowany dołączeniem do Illuminati, skontaktuj się z nami już dziś, aby uzyskać więcej informacji WhatsApp:+1(234)248-7286 LUB +919205107358
    E-mail: iluminatikingdomempire@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ArtGrupa ATC , Blogger