Podkładki nie tylko do piwa.

Witam serdecznie.
Kolejna data 25-ego już nadeszła, a w tym miesiącu mam zaszczyt zaproponować wam zabawę z podkładkami do piwa.
Znamy doskonale ich przeznaczenie, ale my pomysłowe dziewczyny potrafimy wszystko zmienić. Zapraszam zatem do alterowania, tych brzydkich poniekąd kawałków birmaty i zrobienia z nich artystycznych dzieł.
Jestem ciekawa co potraficie wymyślić?  Czekam niecierpliwie na zdjęcia waszej pracy.
Jeśli macie ochotę wymienić się, zapraszam serdecznie, a jeśli tylko pokazać z chęcią zobaczymy i będziemy podziwiać.
Przedstawiam mój pomysł na alterowane podkładki, z których zrobiłam mini album w stylu vintage, potuszowany i postemplowany z małymi tagami i taśmą washi do dekoracji. Czekam na zlot we Wrocławiu i na zdjęcia z Wami, które znajdą w nim miejsce.
 
Do zainspirowania Was poproszona została Astrid ze swoimi mocno zmediowanymi pięknymi podkładkami.

Zaprosiłam też dwie z moich serdecznych koleżanek blogowych, których wytwory niejednokrotnie podziwiam.
Agata, która alterowała swoje podkładki na szybki w oknie ozdobione techniką decoupage.
W drugiej pracy wykorzystała okrągłe podstawki pod piwo - na spodzie przykleiła skrawki papieru i taśmę papierową, a na drugą podkładkę przykleiła zdjęcie i ozdobiła kwiatkami wykonanymi techniką quillingu oraz perełkami w płynie.
Agnieszka - jako miłośniczka kotów pokazała nam wspaniałe mediowie podkładki z podobiznami ulubieńca i kocimi aforyzmami .
Osoby  chętne  do  wymianki  proszę  o  wpisanie  się  pod  tym  postem do  
30 czerwca, 1 lipca  podamy  losowo  wybrane  pary  do  wymianki - aby było sprawiedliwie, w komentarzu podajemy jaką pracę robimy: album, czy alterujemy 1 podkładkę - według takiego kryterium będą grupowane pary.
Do 10 lipca  wysyłamy  wylosowanej  osobie  swoją pracę.
Powtarzam - jeśli  nie  masz ochoty na  wymiankę, a zrobiłaś  pracę - chętnie zobaczymy ją w żabce.
Prosimy o przemyślane zapisy do udziału w wymianie. Jeśli praca dotarła poinformuj osobę z pary lub napisz o tym w komentarzu.
Zapraszam
Dobrosława :)

27 komentarzy:

  1. Ja również- chętnie wymienię się podkładką : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój albumik też dokładam do wymianki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dosiu :) dziękuję bardzo za zaproszenie i chętnie podzielę się moimi kotami :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak piękne inspiracje dziewczyny zrobiłyście,że nabrałam ochoty do zabawy z wymianą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zglaszam sie i ja. I strasznie sie ciesze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Janka, Ty to jesteś błyskawica :)
    Dziewczyny, świetne inspiracje !
    Ja też się skuszę, ale na spokojnie, na jedną podkładkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedy wspanialy temat i swietne inspiracje, to samo sie robi :)

      Usuń
  7. Zapomnialam, dla porzadku - ja alteruje podkladki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Janeczko - dla Ciebie i dla nas wszystkich - żaba już czeka! :)
    ja również nie oprę się tym inspiracjom, wystartuję z jedną podkładką :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuję się na "podkładkową" wymiankę

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja się zmierzę z alterowaniem jednej podkładki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, wysłałam maila do Ciebie. Poproszę adres do wysyłki.

      Usuń
  12. Ja też się dopisuję do wymiany - jedna podkładka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja podkladka dzisiaj wyslana do Klaudii :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzisiaj odebrałam przesyłkę. Ślicznie dziękuję za piękną podkładkę i gifciki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzisiaj dostałam albumik od Iwonki, dziękuję
    w realu jest jeszcze ładniejszy

    OdpowiedzUsuń
  16. uff wysłałam podkładkę do Dekolandii :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I moja już jest, jutro poleci do nowej właścicielki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mój albumik dzisiaj poleciał do Iwonki

    OdpowiedzUsuń
  19. Podkładka od Blue-Niki dotarła.

    OdpowiedzUsuń
  20. Decolandii okrągła morska podkładka juz u mnie !!! mam nadzieję, że i moja bezpiecznie zawinęła ..

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ArtGrupa ATC , Blogger